آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

مراقبت از پوست


مراقبت از پوست

پوست بدن انسان به عنوان خارجی ترین قسمت بدن و اولین محافظ انسان در برابر نفوذ آلودگی و میکروبها از اهمیت به سزایی برخوردار است.

لذا برای حفظ سلامتی بدن مراقبت از پوست بسیار لازم است.

پوست صورت در مقایسه با پوست دیگر نقاط بدن از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است،زیرا صورت انسان در هیچ شرایطی دارای پوشش نمیباشد و همواره در معرض نور خورشید،آلودگی،گرما و سرما قرار دارد.

هم چنین صورت انسان به عنوان اولین عضو ارتباطی بدن در هنگام روبرویی با دیگران همیشه در معرض دید و مورد توجه است.

نورخورشید،آلودگی،گرما و سرما از جمله عواملی است که به تدریج منجر به آسیب هایی جدی برای پوست صورت میشود.

معمولا افراد در سنین کودکی تا جوانی متوجه این آسیب ها نمیشوند زیرا پوست به دلیل وجود کلاژن و الاستین میتواند به ترمیم و بازسازی خودش بپردازد.ولی از سن ۲۵ سالگی به بعد ساخت و ساز کلاژن به تدریج کم و آسیب هایی هم چون چین و چروک،لک،جوش،جای جوش و افتادگی پوست آشکار میشوند.

بسیاری از مردم از جمله بانوان برای رفع این مشکلات به سراغ روش های تهاجمی همچون عمل های زیبایی: تزریق ژل،تزریق بوتاکس،لیفت با نخ، لیفت با جراحی و روش های یک شبه میروند.که اغلب آنها پس از مدتی اظهار پشیمانی میکنند.اما مشکلات ناشی از روش های تهاجمی در بیشتر موارد غیر قابل جبران خواهند بود.

پس بهتر است وقت و هزینه مان را در راه سلامتی خرج کنیم نه درمان

روش های غیر تهاجمی از جمله مراقبت از پوست با محصولات مراقبتی و با کیفیت یا استفاده از روش هایی که پوست را وادار  به درمان و ترمیم خودش میکند،راه حل هایی بدون آسیب و موثر هستند که امروزه نیز با افزایش سطح آگاهی افراد مورد استقبال قرار گرفته است.

مراقبت از پوست به طور کلی به معنی رسیدگی کامل به سطح پوست به طور مداوم به همراه تغذیه مناسب برای افزایش تاثیرات رسیدگی و کنار گذاشتن عادات غلط از جمله استفاده از لوازم آرایشی و استفاده صحیح از محصولات مراقبتی زیر نظر کارشناس پوست و زیبایی می باشد.

 

  انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 191

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما