آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

درمان سلولیت با ماساژ


درمان سلولیت با ماساژ

✳️درمان سلولیت: چربی، یک بافت نرم می باشد و هیچ گاه در یک اندام خوش ترکیب جا نمی گیرد. عضله صاف و استوار می باشد و می تواند به اندام های بدن شکل دهد و آنها را سفت سازد. اگر عضلات به اندازه کافی چربی را نگهداری نکنند، چربی ها روی هم جمع می شوند و تبدیل به سلولیت می گردند. بنابراین سلولیت، توده چربی قدیمی است. سلولیت با افزایش سن بوجود می آید. هر چه قدر سن مان بیشتر می شود، پوست نازک تر می شود.

✔️ماساژ، یکی از درمان های سلولیت می باشد. با ماساژ دادن، ابتدا فشاری به عمق پوست وارد می آید که تجمع سلولیت را می شکند. بعد، گردش خون را بهبود می بخشد. در آخر، باعث تخلیه مایع لنفاوی می گردد. مایع لنفاوی، سموم و مواد زائد را از بدن دور می کند. این اثرات را بعد از چند هفته در اندام خود خواهید دید.

Related image

رژیم غذایی
وعده های غذایی اصلی را حذف نکنید. غذای شما باید بیشتر دارای میوه ها، سبزیجات، ماهی، گوشت بدون چربی، مرغ، آجیل و غذاهای دارای فیبر باشد.
برای از بین بردن سلولیت این روش ها را انجام دهید:
– آب زیادی بنوشید. آب باعث دفع مواد سمی بدن می شود.
– میوه ، آب میوه ، سبزی یا آب سبزی مصرف کنید. این مواد غذایی برای افزایش آنتی اکسیدان های بدن، افزایش مقدار ریز مغذی ها و همینطور برای بیرون ریختن مواد سمی از بدن بسیار مفیدند.
– کپسول روغن ماهی و یا منابع غذایی امگا 3 مصرف کنید، از قبیل: ماهی، گردو، تخم کتان و غیره.
– مصرف نمک را کاهش دهید. نمک زیاد در غذا باعث از دست رفتن آب بدن می شود. بنابراین نمی توان مواد سمی را از بدن دفع کرد.
– شیرین کننده ها و شیرینی ها را مصرف نکنید. شیرین کننده ها و شیرینی ها دارای موادی هستند که موجب تداخل در عملکرد مغز می گردند و گرسنگی را ایجاد می کنند.
– گوشت مصرف کنید. گوشت باعث سیر شدن و عضله سازی می گردد.

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 348

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما