آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

درمان درد سیاتیک با ماساژ


درمان درد سیاتیک با ماساژ

  • ماساژ درمانی برای سیاتیک

عصب سیاتیک بلندترین عصب در بدن است و حتی فرد ممکن است به خاطر آن با درد در ناحیه پایین کمر مواجه شود که این درد تا پاها می‌تواند وجود داشته باشد. درد سیاتیک معمولاً به خودی خود در طول دو ماه کاهش پیدا می‌کند، اما امکان تسکین آن در فاصله زمانی کوتاه‌تر نیز با استفاده از روش‌های خاص وجود دارد.

ماساژ درمانی اثر قابل توجه بر درمان درد عصب سیاتیک دارد. نتایج مطالعات انجام شده در این حوزه نیز نشان دهنده ماساژ درمانی باعث کاهش درد و ناراحتی بیمار می شود. برای مثال یک مطالعه انجام شده بر روی 400 نفر که ماساژ درمانی را به طور منظم هفته ای یکبار یا هر گاه که تمایل به انجام ماساژ داشتند، انجام دادند نشان می‌دهد با گذشته ده هفته، دریافت کنندگان ماساژ عملکرد بهتر عضلات کمر و کاهش درد را گزارش کرده‌اند.

درمان سیاتیک با ماساژ پاشنه
گاهی شنیدن ناگهانی خبری بد یا حرکتی نابه جا و نامناسب موجب بروز دردی شدید در عصب سیاتیک می شود. این درد آن چنان شدید است که گاهی ممکن است در حرکت فرد اختلال ایجاد کند و مانع از ادامه فعالیت های روزانه او شود. در چنین شرایطی با شروع درد، بهترین روش برای تسکین درد و درمان انقباض و گرفتگی عصب سیاتیک به ویژه در پاها کافی است با کمک فشار درمانی پاشنه پا را ماساژ دهید.

روی پاشنه پا درست در جایی که بخش سخت پاشنه از بخش نرم آن جدا می شود نوار باریکی وجود دارد که ماساژ آن موجب کاهش انقباض و اسپاسم سیاتیک و کاهش درد آن می شود. دقت کنید که تمامی نقاط روی این خط را با فشار برابر و در مدت زمان مشخص فشار دهید. بهتر است این نقاط را 30 ثانیه فشار داده و 30 ثانیه رها کنید. ممکن است ماساژ درمانی این ناحیه کمی دردناک باشد که با پیشرفت ماساژ از شدت درد کاسته می شود.

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 715

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما