آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

ماساژ ریلکسی(سوئدی)


ماساژ ریلکسی(سوئدی)

فواید ماساژ:

1- افزایش گردش خون سطحی و آرامش عمومی بدن

2- تخلیه انرژی منفی از بدن و آرامش ذهن

3- برطرف شدن سردردهای عصبی و میگرنی

4- بهبود دردهای ناحیه ستون

5- بهبود سیاتیک

6- برطرف شدن گرفتگی های عضلانی ناحیه کتف و شانه و کول ها

7- افزایش تمرکز ذهنی و جسمی

8- افزایش انرژی بدن و مقاومت در برابر بیماری ها

9- کاهش اضطراب و استرس

10- بهتر شدن افسردگی

11- بهبودی یبوست

12- بهبودی دردهای ناحیه مفاصل ( زانو - شانه و ... )

13- بطرف شدن خستگی و گرفتگی های عمومی بدن به علت اسید لاکتیک به ویژه در ورزشکاران

14- افزایش سوخت و ساز عمومی بدن

15- کاهش خشونت و پرخاشگری

16- ریکاوری بعد از عمل جراحی و همچنین نواحی گچ گرفته شده

17- روشی مکمل جهت بهبودی فلجی های ناشی از سکته

18- مکمل در درمان بیماری ام اس

✔️دستگاه گردش خون در طول ماساژ مقدار خون بیشتری به قلب پمپاژ میشود و مویرگ هابازتر شده و جریان خون افزایش میابد . که این امر باعث کاهش موقت در سیستولیک و دیاستولیک همراه با افزایش اندکی در ضربان قلب می شود.

✔️دستگاه گوارش یکی از عملکردهای اولیه از دستگاه گوارش برای تصفیه مواد زائد و سموم از بدن است . با این حال ، استرس و عادات بد غذایی می تواند این سیستم را را از کار موثرش بازدارد ، و در نتیجه سوء هاضمه ، نفخ و یبوست را به همراه دارد . ماساژ می تواند عملکرد دستگاه گوارش را بهبود و تسکین دهد .

✔️احساسات منفی ما برخی اوقات می تواند داخل بدن منجر به تنش در عضلات شود، که می توان با ماساژ این موضوع را کاهش داد و فشار متقابل بر عضلات را به صورت انرژی در بدن تبدیل نماید .

✔️مفاصل ماساژ می تواند درد مفاصل را که به علت صدمه ، التهاب و هر روز با افزایش جریان به مناطق آسیب دیده ایجاد می شود تسکین دهد.

✔️ریه ها تنفسی را می توان تا حد زیادی از طریق ماساژ قفسه سینه ، شانه ها ، و پشت بهبود داد. کاهش تنش در این مناطق می تواند به حذف احتقان از ریه ها کمک کند.

✔️ سیستم لنفاوی بخشی از بدن است که به مبارزه با عفونت در بدن کمک می کند. به این ترتیب ، بازده خود را از عمل بازی می کند نقش مهمی در سلامت کلی است. از طریق ماساژ ، احتقان در سیستم لنفاوی ممکن است کاسته شود ، بهبود اثربخشی کلی این سیستم و تقویت توانایی بدن برای مبارزه با عفونت نیز از دیگر فواید ماساژ برای سیستمم لنفاویی است .

✔️عضلات یکی از شایع ترین دلایل برای ماساژ گرفتن تسکین تنش عضلانی و گرفتگی های عضلانی است.

✔️ سیستم عصبی به تنظیم تمام سیستم های دیگر بدن کمک می کند . از طریق ماساژ سیستم عصبی آرام ، اجازه می دهد برقراری ارتباط بهتر با اندام ، کمک به آنها را به کار موثرتر است.

✔️پوست در طول ماساژ ، تعریق ممکن است افزایش یابد ، در نتیجه از بین بردن سموم اضافی از بدن را به همراه دارد . به شادابی پوست و جوانسازی پوست کمک می کند.

مبلغ واقعی 110,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 99,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 300

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما