آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

ماساژ تخصصی صورت


ماساژ تخصصی صورت

✳️ماساژ تخصصی صورت امروزه ماساژ تخصصی صورت جایگاه مهمی در مراحل زیبایی و درمانی دارد. این ماساژ شامل:

✔️ماساژ تخصصی برای رفع چروک

✔️ماساژ تخصصی برای لیفت صورت

✔️ماساژ فرم دهی به صورت

✔️ماساژ رفلکسولوژی صورت میباشد.

نتایجی که از ماساژ تخصصی صورت حاصل میشود نیز شامل:

✔️جوانسازی

✔️فرم گیری

✔️ریلکسی بدن

✔️درمان بیماری میشود.

در مواردی که ماساژ تخصصی صورت برای زیبایی بکار میرود باید یک روز در میان انجام شود و برای کسانی که در حال طی کردن مراحل مراقبت پوست هستند بدلیل وجود ماساژ تخصصی در مراحل مراقبت پوست هفته ای یک بار انجام ماساژ تخصصی کافی میباشد.

جوانسازی پوست با ماساژ: با انجام تکنیک‌های شش گانه ماساژ صورت، علاوه بر این‌که مانع از بروز چین و چروک‌های صورت می‌شوید، می‌توانید به جوان‌سازی سلول‌های پوست کمک کرده و چهره‌تان را چند سال جوان‌تر کنید. یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ صورت، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است.

✔️ماساژ صورت به استرس شما کمک می‌کند: زندگی مدرن امروزی پر از فشارها و سرخوردگی‌هاست و برای افرادی که احساس استرس دارند این شرایط حتی بدتر خواهد بود.ماساژ صورت به شما کمک می‌کند آرام باشید و از لحظه کنونی لذت ببرید. برای از بین بردن استرس می‌توانید بر روی نقاط فشار تمرکز کنید. در این حال سردرد شما نیز کمتر خواهد شد.

✔️ماساژ صورت باعث درخشندگی صورت خواهد شد: اگر همیشه پوست درخشان را تحسین می‌کردید، این ماساژ ۱۰ دقیقه‌ای را دوبار در هفته امتحان کنید. ماساژ صورت باعث می‌شود با دفع سموم، صورتی درخشان و سالم داشته باشید. این نوع ماساژ آب لازم را به صورت شما می‌رساند و از ایجاد پف در آن جلوگیری می‌نماید.

✔️ماساژ صورت رنگدانه‌های ناخواسته را به حداقل می‌رساند: رنگ‌هایی که طور ناخواسته در زیر بافت‌ها جمع می‌شود معمولا به خاطر ناخالصی‌های موجود در پوست و کاهش کلاژن ایجاد می‌شود. همین امر باعث ایجاد تن رنگی نامناسب خواهد شد. ماساژ صورتبه بازگردانی رطوبت به پوست کمک می‌کند.

✔️ماساژ صورت به حذف مویرگ‌های پاره از پوست کمک می‌کند: زمانی که رگ‌های خونی در پوست پاره می‌شود،یک خط قرمز یا بنفش کوچک در آن ظاهر خواهد شد. ماساژ می‌تواند پوست شما را از شر اینگونه موارد خلاص کند. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید می‌توانید از روغن بادام برای ماساژ استفاده کنید.

✔️کاهش چین و چروک پوست با ماساژ: چین و چروک موجود در صورت معمولا به خاطر کاهش کلاژن ایجاد می‌شود که اینگونه موارد با اخم کردن بدتر می‌شود. یک ماساژ صورت تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث پر شدن این چین و چروک‌ها می‌شود.

✔️افزایش جریان خون در صورت به کمک ماساژ: افزایش جریان خون به جوانسازی پوست صورت شما کمک زیادی میکند؛ جریان بد خون باعث ایجاد پف و رنگ پریدگی در صورت شما می‌شود. با استفاده از ماساژ در اطراف دهان، چشم و ابرو جریان خون را افزایش دهید و از ایجاد پف جلوگیری نمایید.

مبلغ واقعی 50,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 40,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 312

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما