آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات ماساژ(بانوان):سوئدی-شمع داغ-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی-پارافین تراپی

آموزش ماساژ ریلکسی(سوئدی)


آموزش ماساژ ریلکسی(سوئدی)

این پکیج شامل 5 ویدیوی آموزشی قدم به قدم میباشد.

یکی از تاثیرات ماساژ ایجاد احساس ریلکسیشن می باشد.رسیدن به ریلکسیشن در ماساژ تابع اجرای درست و صحیح از مجموعه ی تکنیک های یک سبک ماساژ می باشد.سبک های زیادی در دنیا وجود دارد که تاثیرات بخصوص خود را دارند.برخی از روی لباس اجرا می شوند و برخی دیگر بدون لباس.اما ماساژ ریلکسی جز کدامیک از این گزینه هاست؟

ماساژ ریلکسی چیست؟

ماساژی ریلکسی محسوب می شود که مشتری در پایان ماساژ احساس مد نظرش رسیده باشد.حال برخی فشار زیاد و برخی فشار کم را می پسندند.اما باید بدانید ماساژهای ریلکسی بر روی پوست اجرا می شوند.برای ماساژ درمانی شما فراتر از پوست عمل می کنید و با عضلات و مفاصل سرکار دارید.

سبک های مناسب برای ماساژ ریلکسی کدامند؟

این مورد کاملا سلیقه ای است و به علاقه مشتری بستگی دارد.اما سبک های مناسب برای شروع ماساژ ریلکسی عبارتند از :

ماساژ سوئدی

ماساژ روسی

ماساژ تایلندی

ماساژ سنگ داغ


مبلغ واقعی 277,714 تومان    30% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 194,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2245

برچسب های مهم

تهران-تقاطع توحید ستارخان-ضلع جنوب غربی-جنب بانک-پلاک ۸۸-طبقه اول

آکادمی آروا ارائه دهنده خدمات زیبایی و سلامتی شامل ماساژ (بانوان):سوئدی-تایلندی-درمانی-لاغری-فرم دهی-سنگ داغ/ مراقبت پوست و زیبایی:درمان لک-درمان جوش و جای جوش-رفع چروک-لیفت-جوانسازی-لایه برداری-پاکسازی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما